Direktlänk till inlägg 23 november 2013

Första inlägget :)

Av Josefin Gustafsson - 23 november 2013 22:52

Hej hej alla läsare :)
Kan väl börja med o berätta lite snabbt om mig själv :)
Är en tjej på 20 år och är singel just nu :)
Bor hemma hos mamma då pappa bor lite öde och där inte är någon bussförbindelser :)
Har en lillebror som är 14 och som osså bor hos mamma och en storebrorsan är 23 och som bor i Västervik, och en katt hos mamma som heter Maja :)
Är en snäll och trevlig person, ganska pratglad och söker gärna nya vänner :)
Just nu är jag hos en kompis och myser med vovvem och det blir o kolla monster University snart :)

De va allt för denna gången och hörs snart igen!

Tycker om dig ska du veta, du vet vem ;) <3

Xoxo Jossan ???

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin Gustafsson - 24 februari 2015 03:11

Tjenixen på er alla fina!   Ligger här klarvaken o sitter o lyssnar på min fina idol, Linus Svenning <3 ja han e as bra, älskar hans röst, så speciell o man ryser! Ännu en som man kan få gåshud av är John Henrik.. asså jisses, fick gås hud var...

Av Josefin Gustafsson - 18 februari 2015 04:57

Hejsan svejsan.    Hahah ja kanske ska börja skriva igen... E ett år sen ungeför sen sist, o vad har hänt?  Tja, vad jag kan se på bild på senaste så har jag längre hår iaf! :P haha ..  Och kanske inte jätte så mkt som förändrats, e fortf tsm...

Av Josefin Gustafsson - 27 februari 2014 20:50

Hejsan svejsan :))) Då sitter man här i sängen, iskall om fötterna o händerna med nymålade naglar och nyfärgat hår :)) riktigt nöjd med håret för o ha färgat de själv :)) I veckn har jag mestadels varit i stan, handlat och vart med polare :) hel...

Av Josefin Gustafsson - 20 februari 2014 03:23

Hejsan svejsan bloggen :) Ja nu va de ju ett tag sen sist xP men de blir nog bättring på de :) har inte hänt så mkt mer än att jag o tommy är tillsammans igen :D mycket bättre har vi det nu och har vart nu hos han sen nyår :) ska hem imorgon till m...

Av Josefin Gustafsson - 25 november 2013 13:15

Hejsan svejsan :)) Nu är jag påväg in till stan och ska träffa cilla klockan två men jag e dår redan halv två i stan ;p vet ej vad vi ska göra men verka som om hon ville snacka om ngt :) men de återstår o se vad de e :)) Kanske blir o passa vov...

Presentation


Hejsan svejsan :) Är en glad och trevlig tjej som kommer blogga om de mesta men mest vad somh änder i min vardag! Läs o njut! :)

MVH Josefin

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards